Am fost surprinși să aflăm că există ONG-uri care nu știu că Google oferă un voucher lunar de 10.000 dolari pentru publicitate prin Google Ads. Este vorba despre serviciul Google numit Google Grants la care pot apela ONG-urile pentru a utiliza publicitatea online pentru a atrage mai mulți voluntari, mai multe sponsorizări sau a-și face cunoscute proiectele către o audiență cât mai mare.
Printre condițiile de eligibilitate se numără următoarele:
– să existe o organizație non-guvernamentală înregistrată legal în România. Cu toate acestea, școlile, spitalele, universitățile academice sau universitățile nu sunt eligibile.
– să se cunoască și să respecte politicile Google privind nediscriminarea și utilizarea sponsorizărilor.
– să se dețină un site valabil cu conținut substanțial.
Site-ul trebuie să dețină anumite condiții, printre care:
– deținerea unui certificat SSL;
– o descriere clară a organizației, misiunii și activității;
– conținut relevant, actualizat și original;
– site-ul trebuie să fie user friendly;
– viteza site-ului trebuie să fie ridicată.
Activitățile comerciale, precum vânzarea de bunuri sau servicii, nu sunt neapărat interzise, dar nu reprezenta scopul principal al site-ului și trebuie să aibă legătură cu actrivitatea ONG-ului. Fiecare activitate comercială trebuie să descrie modalitatea prin care susține misiunea organizației și modalitatea în care sunt utilizate fondurile, de exemplu, printr-un raport anual.
Mai multe informații despre serviciu și condițiile de eligibilitate puteți găsi aici
Te-ar putea interesa și: