Facebook Pixel & GDPR: agenții de publicitate și editorii trebuie să ceară consimțământul

Facebook oferă în mod activ mai multe documente despre GDPR, după ce a strâns sute de angajați cu misiunea de a se conforma legislației europene. Una dintre actualizări este că agenții de publicitate și editorii vor trebui să ceară acordul utilizatorilor înainte de a “depozita” și “a accesa” toate datele de pe “dispozitivul utilizatorului final”.

Într-o secțiune de întrebări frecvente, Facebook spune că, în conformitate cu termenii lor, “companiile care implementează instrumente Facebook trebuie să respecte legile aplicabile atunci când utilizează instrumentele Facebook”. Aceasta înseamnă că “pentru companiile care operează în UE, aceasta include obținerea consimțământului informat în prealabil pentru stocarea și accesul cookie-uri sau alte informații despre dispozitivul utilizatorului final. “

GDPR afectează toate companiile din întreaga lume, când datele provin de la utilizatori din Uniunea Europeană, dar pe secțiunea Întrebări frecvente, Facebook afirmă în mod expres: “companiile care operează în UE”.

 

Anghel Diana

Universitatea „Transilvania”, Brașov




Pune o întrebare

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

MAI MULTE ARTICOLE




Vrei să primești articolele noastre direct pe mail?

Abonează-te, e gratuit!