0 Shares 269 Views

Google va opri scanarea e-mailurilor pentru a personaliza reclame

July 12, 2017
269 Views

 

În ceea ce privește dezvoltarea  drepturilor de confidențialitate și protecție a datelor, Google a anuntat ca nu va mai scana continutul conturilor personale de Gmail pentru  personalizarea reclamelor.

Google va continua să facă publicitate în serviciul G-mail gratuit, dar producerea de mesaje publicitare  va fi limitată la utilizarea informațiilor obținute din activitățile online ale utilizatorilor, cum ar fi căutările, istoricul de navigare și locația fizică, mai degrabă decât extragerea de date din conținutul convorbirilor personale prin e-mail ale utilizatorilor.

Schimbarea politicii actuale face parte din campania Google de a-și alinia produsele de afaceri și de consum. Această modificare  a fost  mediatizată pentru a spori gradul de încredere și pentru a asigura clienții companiei Google în ceea ce privește confidențialitatea comunicărilor prin e-mail. Cu toate acestea, numai consumatorii sunt afectați, deoarece oferta de afaceri Google “G Suite”(fostă Google Apps for Work și  Google Apps for Domain), care este un brand de instrumente de cloud computing, productivitate și colaborare, software și produse dezvoltate de Google, nu a implicat niciodată scanarea e-mailurilor în acest fel. Spre deosebire de serviciile gratuite, orientate către consumatori, utilizatorii G Suite nu sunt deranjați de  reclame în timp ce utilizează serviciile, iar informațiile și datele din conturile G Suite nu sunt utilizate în scopuri publicitare. Mai mult, administratorii G Suite pot ajusta setările de securitate și confidențialitate.

Acest lucru vine ca urmare a faptului că Google a primit o amendă de 2,42 miliarde EUR de la Comisia Europeană în ceea ce privește practicile anticoncurențiale și abuzul de poziția sa dominantă pe piață. Prin promovarea artificială și ilegală a propriului serviciu de comparare a prețurilor privind cumpărăturile, care a apărut în topul rezultatelor căutării Google, s-a constatat că în acest fel Google nu a ținut cont de alegerea reală a consumatorilor săi, precum și faptul ca a negat rivalilor săi posibilitatea de a concura în mod eficent si echitabil.

SURSA

Luana Galoiu

Luana Galoiu

Sunt studentă in anul III la Facultatea de Drept din cadrul Universității ”Al. I. Cuza” din Iași și mă consider o persoană dinamică, dornică de a învăța lucruri noi, cu abilități bune de comunicare și interrelaționare. Sunt o fire activă, îmi place să mă implic in diferite activități socio-culturale și sa fac voluntariat.
Luana Galoiu

You may be interested

Ce ar trebui sa stie angajatorii despre prelucrarea datelor cu caracter personal?
Data Protection
337 views
Data Protection
337 views

Ce ar trebui sa stie angajatorii despre prelucrarea datelor cu caracter personal?

Ana-Maria Nevoe - July 15, 2017

La 8 iunie 2017, Grupul de lucru pentru protecția datelor în temeiul articolului 29 ("A29WP") a adoptat avizul 2/2017 privind prelucrarea datelor cu caracter personal la locul…

Australia propune legi pentru a obliga firmele de tehnologie sa ofere acces la mesaje criptate
Social Media
466 views
Social Media
466 views

Australia propune legi pentru a obliga firmele de tehnologie sa ofere acces la mesaje criptate

Mihaela Ruxandra Sava - July 14, 2017

Australia a propus, vineri, noi legi pentru a obliga companiile precum Facebook și Apple să furnizeze agențiilor de securitate acces la mesaje criptate. Măsurile vor fi primele…

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Most from this category